Bara minnen, inte verklighet

Kommer ihåg typ första gången jag såg dej, eller iaf första gången jag såg dej på riktigt! Det var på båtbryggan för nångra sommrar sen, jag satt där med fötterna i vattnet och du kom fram och pratade med mej, oijoij va nervös jag va... sen kunde jag inte sluta tänka på dej! Vi blev tillsammans nån vecka sen va jag dum i huvet och det tog slut, va slut ett tag sen blev vi tillsammans igen, och vad händer? Jag är dum i huvet! Tog slut... Blev tillsammans igen 3 november 2007 - 2 maj 2008, dagen innan ett halvår :/

Den tiden va den bästa i mitt liv, fast vi bråkade nästan hela tiden, men den tiden va värt allt det underbara vi hade när vi inte bråkade! Kommer du inte ihåg att vi hade bra tider tillsammans oxå? Jag va lycklig med dej..

Kommer ihåg när vi lagade mat i din lägenhet, och satt där vid bordet och pratade om att det kändes som vi va som ett vuxet par, hehe två vuxna människor som lagade mat tillsammans, sen satte sej vid bordet och åt! Men vi har ju hela livet framför oss! Sen alla mysiga kvällar med dej <3 Eller alla roliga fester tillsammans med dej, Åh då minns jag festen hemma hos Dennis, 2 nevember, första snön, kommer du ihåg? Vi blev tillsammans den natten! Kommer oxå ihåg hur mysigt vi hade dom kvällarna vi va hemma hos din pappa, bubblade i bubbelpoolen å bastade, sen kollade vi på skräckfilm och åt chirre och drack mjölk, hehe! Och när du åkte med hela min släckt till kloten över nyår, även fast vi nästan gjorde slut där, men det betydde verkligen mycke att du åkte med, och vi hade kul där oxå! Bada tunna och åka griller! Och pussas på 12-slaget.
Sen julafton när jag fick den fina fina tavla av dej, som jag förstörde när det tog slut mellan oss, för att du sa att du inte älskade mej längre! Men du ljög... Eller första natten när vi sov tillsammans, saknar verkligen att vakna upp med dej! Så himla många minnen tillsammans med dej, hinner inte skriva ner alla, men hoppas du läser det här å ses att vi faktiskt hade det ganska underbart tillsammans, och jag saknar dej! Men jag ska inte göra det svårare för dej nu! Vet att du inte vill <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0