FFSS

Ikväll har jag vart med "FFSS" haha hah
Vi lagade mat, mums! och kollade på 2 filmer, å har haft sjukt kul!
Å är förvånad att inte ja å Milla började bråka nånting ikväll! Wow rekord!
Alla andra skulle till Anders på brat-fest, sen vidare på krogen eller till fettoHanna som hade lokalferre, å eftersom jag inte e 18 än, så kunde ja inte åka me till krogen, eller tycker om Hanna så specimellt mycke så va jag med mina andra brudar, å hade de mys! Just nu, tror jag alla mina kompisar e fulla som svin, och har sjukt kul! Dansar åt musiken Adam spelar ;) inte sant? Och jag sitter här hemma, klockan är 23.00 och jag håller på att kissa på mej! Ska nog tvätta av mej mitt smink, borsta tänderna, kissa sen sova... Gud vad jag ska sova skönt, men inatt, va nog den skönaste natten på mycke länge! Vissa vet varför, men vet inte riktigt vad de betydde, ska inte fråga så mycke, vill inte förstöra nått, jag ska bara vara glad!

Hoppas det händer igen, på riktigt

PUSSåKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0