Galen dag!

Idag har vart en lång dag, när jag vaknade gick jag hem till anna, va där till 12, då jag gick med mormor å milla till samhället för att kolla in snyggingarna i damrallyt! Men man kan ju klart säga att min mamma va snyggast, med långt löshår å grejer,  efter det så sprang jag å Milla upp till sporthallen för att sola... Måste ju bättra på brännan, fick ju inte så mycke sol av turkarna!

På kvällen vart jag å linda sugna på att supa, men efter som linda äter antibioblabla å jag nyss tagit hål i tungan, så gick ju inte de, men vi gjorde de ändå! Who cares, inte sant?

Så vi hade liten ferre hemma hos mej, spelade UNO - rajraj och hade skit kul... Gjorde oxå slut med johan min pojkvän, eftersom jag inte känner honom, gick lite för fort fram kanske, och för att det alltid har vart du R! Vill att du ska veta det!

Du kanske inte tror mej, men det har alltid vart du
 
Men det måste vara sann kärlek för båda...

KKoskinen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0