Min födelsedag

Dagen började med att jag vaknade, åt frulle sen gick jag till skolan, på lunchen käkade vi brudarna pizza, Elin bjöd mej (A) tack gullan! Sen fortsatte dagen i skolan, inte så roligt kanske. Men sen runt 3 gick jag hem, sen kom alla gäster :) Fikade smörgostårta å kakor, fick massa paket oxå! Fick, takida biljett och en kväll på krogen med dom bästa, syrran å kusinen, hoppas ja på!! första gången de blir krogen för mej på fredag då! Jävla roligt!! Sen fick jag ett guld armband, en sminkning på make upstore å  köpa smink för 650:-, körlektioner på 1600, akvarell block, 200:-, presentkort på ålens på 350:-, sängkläder å lite annat smått å gott, tack så mycke för allt!

Fick inte det jag önskade mej, men fick massa andra bra grejer, får vara glad över dom :D ååh de e jag verkligen! Hihihii

Underbar födelsedag, inte den bästa men underbar!

18 ååååååååååååår nuuuuuuu!!! :D

Postat av: Evelina

Du fick en MUNK!!

2008-08-26 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0