Skit sprit

Ja igår va jag ju på krogen, blidde pluto, kul i början, trodde jag kunde dricka sprit i sverige oxå, men tydligen går det bara i utlandet, HAHA VAA? Men som sagt jag spyr av sprit och igår vart det lite för mycke av de, sorry om jag förstörde din kväll linda, men tack för att du tog hand om mej sötnos! Elin ville ju inte... Inte det bästa första oskulden på krogen kanske Hihhihhi men bättre lycka nästa gång! På fredag, takida sen utgång med kusinvittamin och storasyrran! faaan va kul, hoppas på den bra lyckan då!

Postat av: emelie

haha okej då vet jag att ja inte heller tål sprit nu :D Förstår inte att man kan dricka så otroligt mycket sprit och tequila i turkiet men inte i sverige?

2008-08-28 @ 13:28:53
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0