Skulle inte tveka

Hur ska det här gå? Körningen går bra, tillåme i v-ås! Men ojoj, måste plugga teori oxå! Och jag är väl inte den som älskar att läsa direkt!.. Och kan inte plugga ensam, måste ha nån bervid mej som peppar och förhör mej hela tiden, å vem har tid med de lixom? Haha men vissa tror på mej, så måste väl visa att jag kan å vill!

Ska snart på träning med syskonen, kommer bli hårt, har inte tränat på 100 år, men ska la bli svettit å kul!

Från en sak till en annan, så idag fick jag veta att den jag tycker mest om i hela världen, kanske ska flytta till norge??? Då höll mitt hjärta nästan på att stanna på riktigt!! Nej nej du får inte åka, hoppas de inte finns nå jobb åt dej där (A)
Men måste koncentrera mej på mej själv nu, körkort, skolan, plugga upp matten å alla andra betyg? Å fyller 18 år snart oxå, mycke nu! Men skulle inte tveka om jag fick en chans med dej!


Postat av: Evelina

Du vet va jag har sagt om de där!

2008-08-22 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0