1 december som alla heter

Ne men tjenare! Idag va jag i skolan å hade en seg måndag, men gick faktiskt ganska fort, gjorde ingenting som vanligt, satt ba å snacka massa skit, och ja sandra å emelie kom på en bra överraskning, haha Fredrik fattar nog ingenting, men hoppas han blir glad :) för då blir jag glad!
Efter skolan gick Emelie med mej hem å donade min blogg, så jävla snygg nu! Tack tack gullunge! Sen så kom Gusmus å hämtade oss, för vi skulle å träna boxning, men jag orkade inte träna, å gusten orkade inte träna oss! så vi ba degslog å sen åkte vi hem, vi släppte av Emelie å kom på att vi inte ville ut å gå med vi gjorde det ändå, för vi tänkte lite på mina lår! Haha.. Å alltid lika kul att umgås med den killen, sen gick vi å mötte linda och flugan som är på besök i storstaden, välkommmen! 

Och jag å Gusten har ett vad! Om jag äter godis innan julafton så måste jag åka i den stora backen med honom! Å det vill jag inte så om jag kan hålla mej å inte äta en ända liten godis tills julafton så slipper jag åka! Å jag har nu hållt mej i 8 dagar, och har 23 dagar kvar! Bara ta en dag i taget och räkna ner, för jag lovar er, det kommer bli det tuffaste jag har gjort i hela mitt liv!

Nu ska jag kolla andra avenyn, orkar inte duscha, gör det nästa söndag! PUSSPUSS

Postat av: Emelie

Haha japp :D

2008-12-01 @ 20:54:29
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha ja, fast jag åt inte :M Jag har fortfarande kvar den där kexchokladen och den tänker jag kasta ! Vill inte ha skiten

2008-12-02 @ 09:20:39
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0