Drömmmde att jag badade inatt, å jag gör en tjockis!

God morgon, har inte hostat så himla mycket inatt, så sov ganska bra, men vaknade med världens huvudvärk, hade det igår när jag somnade oxå, å de har inte gått över än, tokit! Nu ska ja ut med ricki, sen ska jag dona mej, städa lite oxå om jag hinner, för senare ska jag till stan med mamma, ska köpa mina sista julklappar! haha men vet inte hur allting ska gå till, jag har 100kr å 2 julklappar kvar att köpa, sen ska jag på krogen imorrn, YEY! Jag får nog ta att trolla fram lite stålar! Men vet vad jag ska ha på mej, så det är skönt att ha de klappat å klart... ne nu kissar vovven på sej snart, PUSS


Postat av: Linda

Haha jag drömde att min familj typ, och din familj typ åkte upp till fjällen.. ni bodde i en egen stuga, fast ni lämnade ricki i vår stuga på hatthyllan. xD

2008-12-18 @ 12:44:38
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0