Emelies musik äger!

Emelie gick med mej hem från skolan idag runt 1, eller ah först skulle vi äta i skolan, å nej nej maten var slut? vafan bra att mattanterna bara donar mat till hälften av skolan, toppen, så kom vi på att vi kunde laga nå mat hemma hos mej, men nej nej har ingenting hemma heller, å ringer å frågar Gus va vi skulle kunna äta, å han säger potatis eller nått, äckligt! Så vart vi irriterade på varann för att vi va så jävla hungriga så vi synda! Gick ner några trappor å köpte flott! 10 minuter senare så är vi proppmätta och ångrar oss, jävla skit! Men kommer ändå inte få på mej min klänning, om ja så skulle svälta mej själv ända till sälen, så skulle de inte gå, så ja går i mjukisar å utan smink i sälen över nyår, hahah vill bara varna er alla som ska me till sälen de! Sen donade ja å emelie gusten blogg, han ville ha massa döskallar å så, men oj så söt han är nu, sitter där i gräset å ser allmänt söt ut, puss på dej, gå in på http://caarl.blogg.se/ och se resultatet och kommentera vad ni tycker! Emelie åkte nyss hem å nu ska ja kolla lite vänner tills de händer nånting annat kul i mitt liv! PUSS


Postat av: sosso

Haha precis, erkänn häftigt att ha en sådan ? :D:D JAG VILL JAG VILL JAG VILL :D Hahaha

2008-12-03 @ 22:23:26
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/
Postat av: emelie

det är inte bara min musik ;) Även din my darling , MUAHAHA.

2008-12-04 @ 12:44:49
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

någon klass från oss åt hos er idag osså ;)

2008-12-04 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0