Frågetecken till plus

hej hej hej, kollade nyss på gossip girl, så himla bra och blir så ledsen när dom i avsnittet blir ledsna, som om allting händer mej oxå, förstår ni? så om jag är lite off idag så är det inte er det är fel på, då har jag bara kollat gossip! Kanske lite depp för att jag har så många tankar i mitt huve, för många! så många frågor men inga svar!

Va i stan med Anna å Emilie idag, köpte julklappar, sen köpte jag present till Emilie som fyller 3 år på torsdag, så ska dit på kalas på fredag, å vad som händer på fredag kväll har jag ingen aning om, sandra snacka om att supa å sen krogen, men har ingen lust eller pengar till de.. Å sen snacka vi om att ha en bakdag vi 4 tjejer på torsdag, men linda jobbar då, så vikken dag ska vi ta den dagen då? Länge sen vi va alla vi 4, miss you bruds!

Å vad som händer idag har jag heller ingen aning om, orkar faktiskt inte bry mej, känns som en helt värdelös dag att leva!

Postat av: emelie

karin sluta va depp, då blir jag med depp. och du ska med på krogen :) Kan bli kul, vi två fattilappar får gå in innan tio :) pöss på det och skål !



föresten så va alla barnen ute och skotta snö, förutom gusten han låg i en å.

2008-12-02 @ 20:08:59
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0