Jag vill ha en symaskin Tomten!

Fick nyss veta att frakten från asos e på 200, och om jag ska hinna få min klänning innan julafton så lär jag ju få 600 från himlen och beställa imorrn, hahha de går ju inte! Så får nog tänka om... Synd att man inte kunde sy sina egna klänningar, kanske kan önska mej en symaskin av tomten så kan jag ju lära mej å sy, så kanske jag har en klänning till nästa jul! YEY! Snart kommer Fia hit, hon vill att jag ska sminka henne till grötlunchen på torsdag, men jag kan inte sminka andra, haha se bara bilderna på linda! Ne så hon kommer hit snart så ska jag visa att jag inte kan sminka andra!

I går va jag på Emilies lucia, så söta små ungar! Gick dit med Fia, sen va jag hemma runt 5, la mej i sängen och somnade som en stock, nu har febern gått över till hosta, så sov inte så mycket inatt heller!

Imorrn blir det å åka till Stockholm å hälsa på Tella!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0