Jag vill . . . . . . . . . . . . .... .

Jag vill gå på balen å ha världens finaste klänning, super fina skor, ett fint halsband och vackert hår.

Jag vill att den här dagen skulle bli bra, rolig och mysig, men istället vart den skit och alla e tjuriga.

Jag vill ta ut min piercing i tungan, men vågar inte, för den gör så jävla ont.

Jag vill kunna ha min klänning som jag har köpt till nyår, fast de aldrig kommer kunna gå.

Jag vill att du ska krama om mej.

Jag vill ha en vit julafton med massa julklappar och en läskig tomte.

Jag vill inte åka i backen i sälen.

Jag vill ha en svart sopsäck med bara ljusa polly.

Jag vill vara liten, då hade man inga problem eller konstiga tankar, då fick man en fjäder å lekte med den hela dagen å var världens lyckligaste unge.

Jag vill ja vill ja vill, mycke saker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0