Mår värre än en rutten potatis?

Ja idag mår man ju inte så himla bra! Igår vart de Qwarn med Linda å Gusten, träffade as mycke roligt folk där borta, tillexempel Tai å Matte som man inte hade sätt på 1000 år, men klockan gick lite för fort och lite för mycke dricka för mej! lite spyor å så, men de ska vi inte prata om, mamma kom å hämtade oss runt 2, och jag tror fortfarande jag är full! Men bra roligt vare..

Vaknade runt 11 idag, och ojoj inte roligt å vakna super bakis, haha men pallrade iaf mej upp till duschen och då mäster jag ett super stort blåmärke på sidofettet i magen, hahah va gjorde jag igår egentligen? Linda har du någon aning eller va du lika på smällen som jag? Ah åkte iaf till stan idag, köpte lite smink och ett par jätte fina trollor, och man ville inte ens gå i stan den här dagen, vadå mycke folk? OJOJ! Fick ju panik för 17, åkte hem med kvart över 4 tåget, gick till mormor, åt lite mat å hade skoj, sen gick jag hem till Linda för vi skulle klippa Gusten men ne så blev de inte, så nu sitter jag hemma å är trött och tjurig å ont överallt och illa mår jag oxå, roligast idag va hemma hos mormor! :M PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0