SJUK!?

Kände att jag hade ont i halsen imorse, å nu har jag ont i hela kroppen, seg och har tydligen feber! YEY å bli sjuk nu när det snart är julafton å allt :/ Fast så sjuk kommer jag nog inte bli, hoppas på att det går över! skönt med helg nu iaf, ska äta lite mat nu sen gå ut och gå med Gus, kommer inte orka gå när jag e sjuk, men vill träffa honom!

ÅH INGE IPREN HEMMA HELLER :O HUR SKA JAG KLARA MEJ?

Postat av: emelie

karin utan ipren, hur ska det gå?! :O Du är inte ensam om att va sjuk. Eller riktigt så sjuk som du är är jag inte. Men så ont i halsen att jag knappt kan prata och hostade just ut mina lungor så dom ligger på övervåningen ..

2008-12-11 @ 13:24:15
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0