Tack för senast

Godmorgon för typ 4 timmar sen! Vaknade hemma hos Anna imorse, sov på hennes soffa inatt, för va barnvakt igår kväll å orkade inte åka hem i den mörka natten, hoppas ja får min klänning som jag "beställde" igår, de visar sej under dagen! Hade matte imorse kl 8, fick veta vad jag fick på mitt prov förra veckan, hahhahaha säger jag bara! Så inte så glad över de! Nu sitter jag å har fotografisk bild och han ba babblar, ja hör inte ens om vad! Slutar om en timme, då ska ja hem en liten stund, sen ska jag möta anna kl 11, ska hem till henne å städa till Pedro, sen vara där till kl 4 då jag nog ska gå å möta emelie å sandra?

Ne men hare bra pusspuss

Postat av: Guz

varför avslutar du aldrig en mening med . (punkt) ;D jämt ! (utropstecken) puss :)

2008-12-16 @ 15:33:55
Postat av: Linda

2008-12-16 @ 16:35:01
URL: http://ljanssson.blogg.se/
Postat av: Linda

"Tack för senast" din rubrik. Fick du det från mitt "julkort" på fotografiska bilden? haha :D

2008-12-16 @ 16:35:44
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0