Too days left

Jo men hallå, idag gick jag hem till Anna runt 2, sen runt 4 åkte vi till stan, till annas kompis Linda, skulle kolla om jag fick låna någon klänning som jag kan ha på nyår, och lovar er, den tjejen har klänningar! Provade kanske 15 st, och ville ha alla, haha, nejrå lånade hem 4 st så jag fick bestämma mej hemma, å har hittat min nyårsklänning nu, super fin! Och vill även låna en till julafton, tack tack så mycket för att jag fick låna dom två klänningarna, ska vara försiktig så du får hem dom hela å fina! Sen kom vi hem runt 5, åt mat sen solade vi! Sen så plåtade jag lite, 100 spänn i timmen tar jag, men eftersom jag e skyldig anna 1500 så plåtade jag henne gratis, hahhaha kul vi hade! Aja kom hem för en halvtimme sen, nu ska jag kolla på snygging filmen en gång till! Så super duper bra, men anna har ju 48 timmar kvar tills hon får se den hahha snabbt! PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0