GRATTIS MIN 3 ÅRING!

Godmiddag mina snyggingar, vaknade imorse runt halv 11 av att gusten ringer mej, men somsagt då sov jag så orkade inte svara gull! Sorry hihi, iaf så kunde jag inte somna om efter det, men låg kvar å myste lite i sängen iaf! Sen runt 12 gick jag ut å gick, men inge kul att gå själv... Ingen att prata med, ingen att pussa på och ingen att hålla handen eller att skratta åt, å de sög ju! Men ska göra en ny promenad ikväll, hoppas den blir mycke roligare hihi! Igår började jag kolla på filmen "The girl next door", men kollade bara på halva, sen somnade jag! Å kollade nyss klart på den filmen, fyfan va hemsk! usch, kolla inte på den filmen, nu mår jag dåligt! Så måste kolla på lite vänner nu så jag blir lite gladisch! Å hungrig är jag oxå! Fortfarande ingen mat hemma, eller ingenting av det vi har hemma kan jag laga till! Så får väl svälta mej idag igen, hmm... eller får mat ikväll när mellansyrran kommer å hälsar på, millis länge sen man träffade den gullen!

Å föresten vet ni!? Emilie min systerdotter fyller ju 3 hela år idag! GRATTIS ÄLSKLING! Så ska dit på kalas imorrn, hon kommer få värsta balla presenten! Skriver de inte här, för vem vet? Hon kanske läser min blogg! Ah men har lite å göra så pusshej!

GRATTIS ÄLSKLING!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0