Double Nature

Heeeeej igen! Öhm.. idag va jag i skolan, gjorde inte så mycke, slutade vid halv 12, segade vid maten, åt ingenting som vanligt, sen tog vi bussen med mister adam hem till emelie, där vi åt julgodis! men åt bara två sen fick man ont i magen, inte för att dom va äckliga utan för att det blev för mycke! Sen simmade vi å bubblade, men vissa tror ju att dom äger polen å skvätter hur mycke dom vill!! Gubbfan! Sen kom mamma och hämtade mej, vi handlade lite sen åkte vi hem till anna, där milla å mormor redan va, vi fikade lite, för alla annor har namnsdag idag, grattis till er. Sen nu kom jag hem ska börja plugga lite rättskunskap nu!

Ja å linda snacka ju om att göra lumpen, men då kommer vi säkert inte komma på samma ställe! Å vill verkligen göra lumpen, å skulle verkligen behöva det i mitt CV sen när jag ska söka jobb, för får inge jobb med mina betyg!

Räknade ut att jag nog kommer få typ 5 st IG, och frågade milla om man fortfarande får ta studenten fast man har så dåliga betyg.. de får man, fast man får nå annat skit.. kommer inte ihåg va hon snacka om.. men vilket fall så kommer jag ju vara tvungen att plugga upp betygen efter skolan, om ja inte fassnar på bulten med alla tanter och smutsiga gubbar!



Postat av: Anonym

samlat betygsdokument får man då

2008-12-09 @ 17:53:30
Postat av: Linda

Åt du godis? :O DU SOM SKA UT I BACKARNA I SÄLEN ;)

2008-12-09 @ 22:32:43
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0