You better die young

PROSIT! haha nös nyss, två gånger tillåme.. Igår kväll kom anna å hämtade mej runt 5, åkte å hyrde film å köpte lite godis, sen hem till henne å gjorde tacos, sen kollade vi på filmen som vi hade hyrt "The dark knight: Batman", lite seg i början, å i mitten va den as bra, spännande å grejer, å i slutet somnade man nästan, eller kanske beror på att jag somnade halv 6  å vaknade halv 10 i fredas natt, haha, men kika på filmen ni som inte har gjort de, den va bra! Gick hem runt halv 11, hittade 50 spänn på gatan i regnet, YEY! haha såklart tog jag upp den blöta 50 lappen å hängde den på tork när jag kom hem.. sen kollade jag på twilight, sen somnade jag..

Imorse vaknade jag halv 12, anna aleks å emilie kom på besök runt 12, käkade lite mat, sen gick ja med anna till ica för att köpa hårfärg för min blöta 50 lapp som då va torr, väntar nu på att mamma ska komma hem å färga mitt hår, vikken färg blir det den här gången? ja de får ni nog se lite senare, PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0