Fester kan gå illa till! Knäpp byxorna...

Dom träffades på en fest och såhär gick det!

S säger: I prutten?
K säger: Nej nej i munnen!
S säger: Vill du ha den hård?
K säger: Super hård, vill du ha hjälp?
S säger: Såklart, gör det skönt för mej ;)
K säger: Mmm, kom bara baby!!
S säger: Hoppa på mej och slit av mej kläderna!
K säger: Är dom dyra?
S säger: Förstör inte stämningen! Hur vill du ha det?
K säger: Vill ha det hårt och snuskigt
S säger: Vill du att jag ska trycka upp dej mot en vägg och kyssa dej hårt?
K säger: Det vore underbart!
S säger: Sen ska jag bära in dej i sovrummet och klä av dej!
K säger: Och jag sliter av dina byxor och slickar dej överallt på din kropp...
S säger: Jag kör in den i dej, och knullar dej hårt, så du stönar högt!
K säger: Så jävla högt ska jag stöna! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!

Hahaha sånt där håller jag å sandra på om dagarna i skolan, inte undra på att vi snart har så mycke frånvaro så vi inte får nå studiebidrag snart! Ojoj skärpning tjejen! Ganska rolig dag i skolan idag, satt å lekte med datan på marknadsföringen, sen lunch, äckliga p-bullar! Sen hade vi engelska å kollade på filmen frankenstein... Sen sista lektionen hade vi fotografisk bild, fick ta lite bilder på sandra, å ba lyssna på lärarn! Å nu e jag hemma, super hungrig, väntar på att mamma kommer hem å donar mat! Sen blir de ut å gå med C-F.

Postat av: Jacqueline

Haha, sjuuuk :P

2008-12-02 @ 09:10:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0