Kul till en början . . .

Ja igår vart de krogen, konrad som vanligt, åkte hem till hanna med emelie runt 6 å började förfesta, tog sen bussen kl 9 till v-ås, så vi slapp betala, haha våran ekonomi tycker inte om krogen! Sen runt 23 kom gusten å jocke in, roligt roligt! Va där inne å hade skit kul, men runt kanske 1-2 ville emelie gå ut å äta subway för hon mådde nog inge bra, då slutade allting att bli kul, vi gick kanske 2-3 meter framför gusten, inte vet jag varför!  å sen helt plötsligt ringer han å säger att han blivit nerslagen å nästan rånad, trodde han skojjade först, men sen kommer han där helt blodig, gud va rädd ja vart, frågade va som hade hänt å skit, sen fick han anmäla de för polisen, å dom sjuka som slog är iaf tagna nu, står på www.vlt.se

Bra jävla läskit, livrädd, kvällen va ju så himla bra tills allt blod kom, stackarn :/

Åkte hem med nattbussen iaf, gusten förljde mej hem, sjuk som han är, för de va ju svinkallt! säkert 40 minus, å nästan en bruten näsa?

Ida blir de bara å tare lugnt, å nu ska ja gå ner för alla mina trappor å hämta min mobil som ja glömde i gustens ficka igår, för fegisen vågar inte komma upp, haha... PUSS


Postat av: sofia

har ar de inga minusgrader kan jag saga :M

2008-11-24 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0