Onsdag onsdag onsdag

Vaknade upp med världens snygging brevid mej, mums mums, se men inte röra! Hahah.. Sen vart det skolan, slutade kl 3, då vart de gå till apoteket å dona min medicin, 400 jävla spänn! Vadå dyrt! Nu jävlar ska jag bli frisk, tack mamma för att du betalade.. Sen hämtade ja å linda upp emelie å sandra vid vårdcentralen så vart de åka vidare till stan.. Köpte ett vitt linne och en jack/tröjja, men visar inga bilder på mina fina inköp, för ska nog ha dom kläderna på mej i helgen, så ni får se då! Hihi, sen köpte jag oxå nå smink doning som jag ska ha på maskerad kryssningen som börjar närma sej! WOW va roligt vi ska ha bruttor! Men de sminket kommer kleta sej himla mycke, men får kolla imorrn å se hur de blir, annars får ja väl dona nått annat hemma meck, för vit i ansiktet ska jag vara! Efter stan runt 6 åkte jag hem till anna, där maten stog på bordet, vart spagetti o köttfärsås, mums älskar annas köttfärsås! Sen vart de kolla lite film, kikade på "som man bäddar", svensk, himla bra film! Sen kikade vi ett avsnitt av oth sen höll jag på att somna så gick hem och nu sitter jag här! Och blir väl nått avsnitt av vänner å kika lite bloggar sen nanna för natten!

Postat av: Sosso

Haha vilken kille då karin ;)?

2008-11-06 @ 11:20:22
URL: http://annasofiaisabelleo
Postat av: karin

Richard :D

2008-11-06 @ 11:52:31
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0