S I C K

Igår va jag i stan med anna, aleks å lilla emilie, köpte lite julklappar, så e helt klar med millis julklapp nu, men har många kvar, å 0 pengar... Kom hem från stan runt 5 då åkte vi hem till milla å lekte med katten slach, sen vidare till la torre för att äta mat med våran pappa... Va väl trevligt, lite pinsamt ba, eftersom vi inte känner den människan längre, igår vart jag oxå sjuk, ont i magen å i hela kroppen.. kul nu när kryssningen är imorrn..

Idag är jag oxå sjuk, värre än igår, inte sovit nånting i natt... så hemma från skolan, måste fan bli frisk nu! Men så mycke piller som jag äter just nu, borde jag inte äta mer sånt, utan mat, de va oxå länge sen man åt riktigt ordentlig... Å sen vill jag börja träna, men de kan ja ju glömma på nån vecka till...

Och alla som va med på festen i lördas, kom på att de måste  ha vart min medicin som gjorde så jag mådde så dåligt, annars hade jag inte mått sådär dåligt, utav så lite dricka, visst jag är lättpåverkad, men nej inte så där!

Så idag blir det bara å vara hemma, kolla film, sova å äta mer piller å försöka bli frisk, för imorrn åker vi ut på djupt vatten!
Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0