Söndag å hångel?

Bakis? Nee faktiskt inte, va roligt full igår! Sjukt rolig kväll hemma hos jocke! Orkar inte skriva så mycke, lägger upp lite bilder som får förklara kvällen istället!

Å måste säga att den här helgen har vart bra rolig, länge sen man hade en hel rolig helg! Mys med Fredrik i fredas och roligt med mina vänner på lördan, kan de bli bättre? Njaaaaa!


Och jag måste oxå bara få säga att jag inte har ätit godis på en hel vecka, inte ens en liten socker polly, haha nu tycker ni jag är töntig? Men vafan jag är stolt över mej själv! Har ju slagit mitt egna rekord!











Postat av: emelie

Hahahha kan inte sluta skratta åt bilden på micke. Han brukar alltid gömma sig direkt en kamera är framme :D Haha

2008-11-30 @ 14:29:41
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0