Perfekta gårdagen

God morgon mina kära läsare, har ni sovit gott? Jag har sovit helt underbart bra inatt! Igår blev jag bjuden på middad och bio (A) Jätte mysit, du är så söt F ! Linda körde in oss till västerås halv 7, sen gick vi till lilla Å och där hade han bokat ett bord för 2, super mysit! Sen skulle vi beställa, ja åt en bla bla sallad med kycklingfile, mums! Och han tog nå älg å bla bla sås, haha! Proppmätt efter den goda maten, men lite glass fick man i sej oxå! Runt 9 gick vi till bion, skulle se filmen Twilight, as bra film! Se den! Efter en helt perfekt kväll kom Nikke P och hämtade oss..  Dunkade Emelies skiva i bilen hem, va har du för skit musik? Haha..  Det var värt att vara lite nervös i början, för jag hade så himla roligt!

Och hmm vad händer idag? Ska hem till Linda lite senare och lämna lite kläder, hoppas hon har nå ideer för vad som händer ikväll! Pusspuss på er, vi hörs senare hoppas jag!


Postat av: Linda

Men mysigt då (:

2008-11-29 @ 20:10:58
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0