Du och din syster

Igår blev det nyktert på konrad med Emelie Sandra Ronja Anna och Hanna, faktiskt himla kul. Sandra kom till hallsta halv 8, då mötte jag henne sen gick vi hem till Hanna å dom förfestade å jag tittade på. Sen åkte vi till tåget mot stan, sen in på konrad, och där hände de grejjer kan jg lova, haha Ronja kom helt plötsligt från stockholm?? Och jag hamnade nästan i slagsmål, liv rädd fortfarande fan! Haha, och vilfitt får vi inte glömma! Alla splittrades och åkte åt olika håll, så ja ringde Linda å kollade om hon ville köra hem mej till hallsta, annars hade jag fått åka nattbussen själv, å det hade jag ingen lust med, men mitt i natten å viskar det en f¨ågel i mitt öra och frågar om min säg är till för två, jo men visst! Sjukt kul kväll, fast jag va nykter!

Och idag har jag ingen aning om vad som händer, ska du göra då?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0