JA KLARADE HALKAN!

Gick upp halv 8 idag, för att dona sej å åka till stan runt 9, ja övningskörde till hässlö halkbanan, jaa för idag hade ja halkan! Fick köra med 2 negrer, en va tolk till den andra, haha jätte söta, typ 45 bast! Ja fick börja köra, å va så himla nervös, men de va ju skit kul!! Trodde det skulle vara jätte läskit, men va skit kul å snurra runt å sladda! Å gissa vad? Jag klarade de :D! Alla som va där klarade de, grattis till er alla, men jag e nog mest glad, hahah.. Efter de åkte vi till maxi å handlade lite mat å åt donken, mums! Sen vart de till tati och där fick jag en tröjja av min mamma.. som du ser på bilden! Och nu är jag hemma.. Å funderar på om jag ska plugga lite teori nu när man ändå är igång med körning i huvet, haha ne men är riktigt glad nu, 1 av 3 är klara nu!
  Nöta nöta teori nu sen boka prov.!




Postat av: Anonym

det går inte att INTE klara halkan om man inte kraschar bilen förstås..

2008-10-28 @ 16:42:02
Postat av: Sofia

Grattis! :D

2008-10-28 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0