Kungbloggen its back

Hall oa hej, idag fick jag veta att den berömda Adam har börjat blogga igen, man ba WOW! Tappar nästan ögonen när man hörde det, så jag gick fort fort in på adamsorensen.blogg.se, han bloggade ju mycke förut, men sen bröt han benet, så då slutade han, jag venne riktigt hur det va, men nu alla folk är kungbloggaren tillbaka..

Kom nyss hem från skolan, ska nog kolla en film nu sen till millas gamla lägenhet å hjälpa henne städa eller nått, för snart är en mysig etta tillsalu, sen blir det fys med gus på boxningen, fan va skönt, ba längar, och längar oxå till på lördag, för då blir det mat å mys med bruttorna! Hat bra så hörs vi PUSSPUSS




Postat av: Adam

hahahaha, ja ! jag är äntligen tillbaka för att visa världen vem som bestämmer inom bloggningen ! tack för marknadsföringen karin ! :*

2008-10-07 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0