Lång dag

Igår va jag i västerås med Emelie Linda å Sandra, direkt när vi kom in till stan å gick vi och åt sallad på vivaldi, eller ah dom åt och jag kikade på, har inte råd med mat, haha.. Sen efter de gick vi runt å kikade lite på stan, ja köpte ett par nät strumpbyxor som jag ska ha imorrn på maskeraden på konrad, som jag längtar skit mycke till! Sen köpte jag oxå en västa som jag ska ha på den andra maskeraden som är på en kryssningen, skit snygg! Eller ah det va 5 väskor, när jag hade köpt den så såg jag att det låg 5 små väskor i den, hahaha skit kul!  

Åkte hem med kvart över 4 tåget, på tåget mötte jag Evepevve kusin vittamin, vi gick hem till mormor å åt pannkakor, och pluggade teori 1½ timme.. Så nu har jag läxa å lära mej alla 60 sidor utantill till nästa onsdag, så bara läsa läsa nurå... Efter vi pluggat å ätit, runt 8 så skjutsade vi hem Eve, sen gick jag å Anna fram å tillbaka till Statiojl, hur de nu stavas, men bra jobbit! Svettit å kalls på samma gång.. Men skönt när de va gjort.. Sen vart de bara hem å sova, sjuk trött efter den långa dagen.. Idag blir det in till stan oxå, ska kolla på Elins rättegång om de som hände förra året? hahha orka, men ska bli kul å se sen blir det nog shoppa lite på stan, eller iaf för dom andra, jag har inga pengar, men skriver om den här dagen senare PUSSSPUSS



Postat av: Sofia

Tack så mycket raring :)<3

2008-10-30 @ 10:49:40
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Ska försöka stumpan ;P

Vilken fin bild på dig förresten, Me liiike :D

kramkram

2008-10-30 @ 15:16:28
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0