Dag och natt samma sak

Hade 2 lektioner i skolan idag, sen åkte jag in till hälla med mamma för att handla mat, kollade även på jacka, hittade en skit snygg, men inte så varm, så de sket sej! Linda Emelie Sandra Sosso kanske Elin? och nån mer, venne, dom är iaf på krogen nu, men jag orkar inte, samma skit hela tiden... Man dansar, blir full och åker hem och spyr? Vissa strular och sen då? Tycker någon är fin på krogen, strular, sen samma visa nästa helg? hittar en ny att strula med... Men mer än så blir det inte? inte för att det är jag, men alla andra gör så, jag vill inte, jag vill ha en kille som är seriöst, jag vill bli kär igen! jag vill oxå bli älskad av honom, han ska bry sej om mej, vara lycklig med mej. Men det är bara skit alltihopa, tänker på Dej ganska mycket, undrar om du tänker på mej? om du saknar mej, om du fortfarande älskar mej? Men kommer ja aldrig få veta, kanske lika bra!

Allt e bara skit, alltihopa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0