Eller?

Träning träning, 4 dagar i veckan, ska hem till Gus nån dag så han kan hjälpa mej å Emelie med nå mat schema eller nått, äter helt galet fel! Och träningsvärk har jag oxå, men då känner man att man har jobbat å gjort lite nytta med sitt fett.
Imorrn e vi lediga skönt skönt! ska sova o träna hela dagen. För på fredag blir det ju Party Party hemma hos Sandra, för hon har ju fyllt år, ska dit å äta mums mums mat sen blir det supa lite granna! Men har panik, venne vad jag ska ha på mej, å vet ingenting! Men de löser väl sej, får la komma i mjukisar annars? Haha nej de blir ju inge kul!

... Och jag förstår inte, du försöker ju inte ens? Dra åt helvete tycker ja :)


Postat av: Linda

Skulle du inte ha mina G-star jeans? :p

2008-09-18 @ 09:10:59
URL: http://ljansson.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0