Gult päron

Förstår inte vad som e fel på min mage? Haft super ont sen i måndas, kommer till å från! Hm... vill ju inte ha ont nu! Ska ju på krogen ikväll med dom bästa brudarna i hallsta, haha nej nej världen! Och Emelie, hoppas maten e god och ni har gele, för jag e jätte hungrig! Hihi.
Å jag e oxå glad för idag fick jag en lönespc som jag inte ens visste att jg skulle få! Fick fan 2500! Super glad, trodde nästan inte ja skulle få hänga med gänget upp till sälen, för min plånka e pank! Men men nu behöver vi bara en som e över 20 som bokar stugan, sen så åker jag med! Fan va roligt! Kanske blir annan mat än nudlar oxå? Det visar sej, om vi ens kommer iväg... Nu ska jag föna mitt hår, klä på mej, sminka mej och sen får vi se vad klockan blir! PUSSPUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0