Inte samma

I fredas insåg jag att du har förändras, och inte på ett bra sätt. Inte alls samma kille som jag blev kär i för flera år sen. Jag har vart så kär och ledsen, så jag har inte sätt vem du har blivit, jag ville bara se den gamla söta snälla R som du va förut. Kan man förändras på 5 månader? Eller va du inte dej själv när du va med mej? Eller låssas du vara någon helt annan nu? Jag kanske också har förändras, men på ett bra sätt hoppas jag, för jag har verkligen försökt ändra på mej, bara för din skull! Men du bryr dej inte, och nu bryr jag mej inte heller, för jag va kär i den Richard du va förut, inte de du har blivit. Men nånstans där inne, så vet jag att du saknar mej.

Postat av: Anonym

han betädde sig precis likadant emot mig, han skulle kommit hit innan sommmaren, han lovade. Vi hade bestämmt datum osv. Men.. tydligen så gick han oh ändrade på sig, under en resa till skåne eller va det va?!

2008-09-24 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0