Kopparbergsmarknad

Gick upp kl 8, sminkade mej lite åt frulle och sen övningskörde jag till kopparberg, för där va det marknad,segt å köra en å en halv timme i bara 70 å 90, hände ingenting, lång tråkit som fan! När vi va framme gick vi lite på marknaden, åkte lite karuseller... Sen hem till morfar och fika lite. Jag köpte en skinn jacka, 250 kr, billit! Fejk men ändå! Sen en sjal 100 kr och sen ett par super fina örhängen för 130 kr..
Sen påvägen hem körde vi en billek! Haha skit kul, men när vi väl va hemma så fick jag vara barnvakt för anna skulle ut på krogen å fira nån, så jag fick ta båda barnen, vi åt godis å kikade film sen somnade vi alla i soffan kl 9! Men tur de för kl 6 på morgonen ska alla upp och hoppa? Kl 9 gick jag hem med dom till mamma, för jag orkade inte med dom mer, å nu e kl halv 10 och jag sitter här och jäspar!
 
 
  

 




Postat av: Anonym

ja har också en brun skinnjacka :M 1000 kr billigare

2008-09-28 @ 13:18:26
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Schnyyyygggt

2008-10-01 @ 13:40:59
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0