Om...

Jag är iaf ingen fattig man,
med rostiga bilar,
äcklig lägenhet 
och en utvecklingstörd hund som tror att han är bög.

Nej jag är en tråkig tjej som har hela livet framför mej, men orkar knappt leva dagen tills imorrn...
Jag går i skolan, men orkar inte de, jag håller på med körkortet med orkar inte med de heller, och snart ska man börja leta jobb oxå, för studiebidraget är ju en fjärt i rymden! Har inte råd att leva det liv jag vill.. Och kärleken ska vi inte ens komma in å prata om! Men igår låg jag och tänkte, att om hjärtat stannar så gör det inte ont längre!...

Postat av: emelie

men de är ju tur att du ska bli punkmormor då :D

2008-09-08 @ 21:13:02
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0