TräningsVärkTomorrov!

Hej hej hej, idag har vart en hård dag! Gick upp kl 6 å kollade på one tree hill. för sesong 6 har ju börjat nu! Ååååh va spännande, och ojoj va jag grät, hihi, men kan ju varken sova om nätterna nu eller sluta gråta så vem bryr sej?
Aja gick till skolan å hade stödmatteA, sen två lektioner till, åt i skolan sen gick vi úpp till sporthallen å simmade en timme, sen till emelie å tog ett äpple, sen gick ja å emelie hem till mej å drygade, gladgubbe! Och hon donade oxå min blogg, fin? JAJA!

Runt kl halv 6 ville vi träna, så vi ringer gusten å säger att vi vill gå ner i vaikt, han säger att vi ska få ihop runt 10 pers, så vi ringer alla vi känner så säger TRÄÄÄÄÄÄÄNA MED OSS! Och runt 7 va alla på träningen, boxades å gick ner i vikt! Hoppas vi... Nu är jag så himla trött så jag ska bara gå och duscha sen sooooo va!

Puss älskar dej R


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0