Utgång

Sitter här med Linda nu och super hemma hos eliN! Ganska ensamt, men alltid roligt, ska väl på konrad sen är det tänkt, snusen börjar rinna under läppen, härligt!

Tidigare idag har jag vart i v-ås med linda emelie å elin, shoppade lite och åt 2 äpplen! För nu börjar vi banta, eller ah försöker iaf... Får la se hur det går! önska mej lycka till! tack tack så mycke.

Och ikväll har jag lovat min mamma och inte dricka nå teqila, för förra gången gick de inte alls så bra hahah eller va tycker ni?
Just nu öppnar linda min andra cider, som ja säkert kommer decka på hahha!
Gick ju bra, inga tänder avbrytna inte!

Men nu ska ska jag supa vidare, och vill bara säga en sak, men en sak som alla redan vet jag älskar dej Richard!

Hareeeeeeeeeeeeeee bra, hörs imorrn när jag e bakis, hejpaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0