1 APRIL

Godmorron på en vacker morgon! Just nu är det några inne i min hal som borrar, jag vågar inte gå ut från mitt rum å göra nånting! SKulle behöva börja sminka mej lite å klä på mej de jag ska ha, men de e ju typ 4 stora gubbar/killar där! ÅÅH hatar nog Emelie just nu, hon april aprillade mej! Å sa att hon å micke hade tagit en paus! Kul skojj verkligen! Neeej Emelie de va inte alls roligt!

Fick världens sötaste mess imorse, så tror ingen kan få ner mitt leende på läpparna idag!

Igår va vi ju i skolan å lyssnade på våran studievägledare prata om massa högskolor å komvux å vad man kan göra efter skolan å i framtiden, de va frivilligt att gå å lyssna på henne så självklart var vi bara 3 stycken, haha underbart! Men va intressant de hon hade å säga, även om de va ganska jätte mycke så fassnade lite iaf!

Sen igår kväll åkte jag hem till Anna å solade å sen blev det rosing å andra avenyn!

Men nu ska jag iaf försöka fixa mitt hår, om jag vågar gå förbi dom i hallen! HJÄLP! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0