Are you ready for this?

Va nyss ute å gick, kollade mej i spegeln och nästan spydde, så kände att jag behövde röra lite på mej, inte för att det har blivit nån skillnad nu men känns bättre! Å när jag va ute å gick tänkte jag på hur sur jag egentligen ser ut när jag går, så ändrade på det å gick å log åt alla gamla tanter jag mötte, haha cp, I know! Är jätte hungrig nu, men orkar inte dona mat å mamma kommer inte hem förns klockan 7, blir väl å ta nudlar eller nått, men då tänker ja bara på sälen! Å hur kul är de? Haha nej men ska väl spela lite sims nu, bra länge sen å har värsta huset i mina tankar, så ska nog bygga det! Så det var mitt värda inlägg för torsdagen, kanske kommer ett mer ovärt inlägg senare pussss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0