Blev du oxå lurad?

Blev mycke vitt nu! Den påminner om pappas tjejs syskon hahaha helt svartvita och allmänt as tråkiga, tror bara Anna förstår vad jag menar haha men roligt äre!

Å jag tror jag hatar 1 april, blir alltid lurad mest av alla! Baby lurade mej att han inte kommer hem på fredag, började nästan gråta jue! Haha å Emelie lurades att hon å micke hade gjort slut, ååh tur att lurdagen snart är slut haha!

Å pratade nyss med Linda, eftersom vi typ aldrig kommer kunna supa på lovet eller iaf inte gå ut på krogen, så hänger jag kanske med henne å några ut på lördag, blir vad man gör de till!

Åh Robin räddade nyss min kväll med att säga att fast and furious - tokyo drift går på tv nu kl 9, as bra jue! Sen blir det väl å sova efter det, ska till skolan imorrn bitti å vem vet vad vi ska göra där? Har inte så mycke koll, men har inte sagt de till praktiken så om jag kommer försent får ja la säga att jag missa tåget eller nått, somsagt dom har inte så mycke koll där! Hejpaaaa




Postat av: Linda

Jag ser ut som en kille på bilden.. ó_ò Haha åhhh, ser du nedåtögonbrynen på den smajlisen jag gjorde? Sööööt! :D haha

2009-04-01 @ 20:40:05
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0