Då drog han igen då, å lämnade mej ensam kvar

Halllåå, Lill Missan här! Igår efter praktiken så åkte jag å Mamma till strömsholms djursjukhus med Ricki, för dom skulle kolla om han har blivit bättre efter opperationen, å de har han inte, han skulle behöva opperera sej igen, men eftersom han redan e så pass gammal så kanske han inte kommer bli bättre då heller så de skiter vi i, han får hålla ut så länge som han känner för, å tror inte han ger upp i första taget!

Efter de stressade jag hem å duscha å åt lite, å sen kom Baby och hämtade mej, för han kom hem igår, äntligen!! Så sov hos honom inatt, sen imorse mötte jag Linda å åkte till praktiken, å segt som fan hare gått idag, inte haft nånting å göra typ, kunde vart "sjuk" å myst med gull några timmar till! Men men så vart klockan till slut 4 och typ alla slutade, så jag skulle göra klart det jag höll på med sen fick jag oxå gå hem, ah tror ni inte att jag var klar 10 över 4 då? Så hann inte med kvart över 4 tåget, så gick runt i lite affärer, köpte en svart "skinn"kjol, as snygg! Sen gick ja å mötte upp Linda å nu sitter jag här å har mega ont i mina fötter!

Nu är min gullrumpa nog i Gävle å jobbar, han kom hem igår å åkte idag å kommer hem om typ 2 veckor, sorjligt! Men e välla bara hålla ut och tänkte på hur mys vi hade inatt, de kommer jag kunne leva på dom här 10 dagarna han e borta! Ikväll blir det bara å ta de lugnt, kommer nog somna ganska rätt så jätte tidigt, mega tröttis! Men vi hörs!



  

Postat av: saffri

snygg :)

2009-04-18 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0