De e mycke nu!

Hej hej på en trött och sliten karin med huvevärk! Sov hos baby igår, så vaknade upp brevid en sötis! Men va bara hoppa in i duschen å sen typ möta Linda å gå till praktiken! Å tåget var försenat typ 20 minuter, så va väl lagom segt de! Å praktiken gick väl lagom fort den med! Runt halv 5 när jag står och hjälper en kund så hör man ett brandalarm, och en röst som säger "Vi har fått ett bramalarm, va vänligen utrym byggnaden så fort du kan", typ, så va väl bara kasta ut alla kunder å själv springa ut! De brann i en resturang lite längre bort i buggnaden, men inge farligt.. När man väl står ute å gatan å väntar så stannar det en buss utanför punkt typ, rondellen där ni vet? Där dom kör som om det vore Turkiet! Bussen stannar och kastar ut allt folk, sen kommer det två ambulanser och en polis bil, va tydligen nån typ 12 åring som hade fått nån attack eller nått, vet ju inte riktigt, men läskit, allting händer ju på samma gång nu! Står väl på vlt sen, eller om de redan står, orkar inte kolla, nu ska jag rita lite på studenten inbjudningarna jag ska skicka ut.. Skit svårt å veta vikka man ska skicka till! Vet ju inte vikka som är min släkt på pappas sida typ? Men men hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0