AAAAAAAH

Så jävla sjukt trött! Men filmen igår va så jävla bra! Den kan man inte somna till, som vissa tydligen gjorde! Jag såg hela å jag ska nog ladda hem den å kolla på den en gång till! Å skulle nyss prova mina solbriller jag hade förra sommarn, och hur bra gick de? Inge glas?  Förut va dom as bra, helt kolsvarta så folk inte såg mina ögon, men nu ser man dom verkligen! Å nu är som fulla med ojämnt smink, hängiga och röda! Underbart, inte som jag vill hare.. Ska till skolan om en timme, Emelie å Adam tror mej tydligen inte? Ja venne, känner att den här dagen orkar jag inte bry mej om nånting! Nu ska jag höjja volymen yttligare några varv, öka basen å sen sova ett tag till! Hörs senare pussssssss 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0