Fattig flicka bara gnäller

Hej hej typ två månader kvar tills man inte får nå studiebidrag längre, och vad ska man då leva på? Om man nu inte ens kan överleva på 1050 kronor! Har sökt igenom hela internet å hittar inge jävla jobb, jag venne vart man ska kolla eller hur det fungerar? Men ska la skicka ut mitt tråkiga CV till hela världen! Orkar inte bry mej... Så jävla trött på allting just nu! Hur fan överlever dom fattiga? Ne jag förstår inte hur jag ska klara mej om jag inte får nå jobb på bulten, då kommer det nog ta 14 år innan jag hittar nå annat, å får väl torka gamlingar i arslet då eller nått! Å imorrn är det praktik oxå... Då kommer dom säga Karin vart var du igår? jag hade studie dag som jag har sagt till er 50 gånger, men dom har ju ingen koll på nånting, å skulle inte förvåna mej om jag får IG på praktiken heller! Åååh vad jag gnäller! Men vill ni se hur min ekonomi ser ut då? Hur ska jag ha råd med idol?

Lånat 300 av Anna
Snart lånat 300 av Mamma
Sen nå privat som kommer gå på 300
Å sen e jag skylldig Linda 100

Ja det var mitt studiebidrag som jag får den sista... Sen måste man låna pengar till valborg oxå, venne ens vad som händer då? Å vad allting verkar världelöst just nu.. Ska nog gå å sova, hejpaaa!

Postat av: Emelie

Klart som fan jag gjorde :))

2009-04-23 @ 15:48:18
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: milla

å sen är du skylldig mig 180:- :)

2009-04-23 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0