Ja venne . . .

Hallååå åkte bil hem med Eve å Emma idag, å fick sluta en timme tidigare oxå för fanns ingenting å göra på hela dan, hara bara gått runt å vart i vägen! Så gick runt å kollade på lite studentskor, å hittar bara svarta, men kan man ha svarta skor till en vit klänning? För jag hatar vita klack/fin skor! Så hittade massa svarta som jag skulle kunna tänka mej, men då e frågan, funkar de?

Å Tai frågade mej igår om vi ville komma till henne några tjejer å grilla å sen dra till Qvarn på kvällen, ja men visst fan va as kul! Men då blev det fel för Emelie, venne hur eller vad? Å sandra skulle tydligen till uppsala? Ja venne, men jag vill till Qvarn iaf, alla ska ju typ dit så! Men nu ska jag ta en macka å kolla vänner, pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0