"Känner mej så underlig"

Hahah glömde bort att berätta att när jag gick hem från tåget idag så såg jag han med världens största huve! Undrar vad som finns inne i det, han borde ju tänka mer än vi andra? Haha e nog bara emelie som fattar!? Det påminnde mej om när jag å kompani va på maskerad kryssning med blondinbella, när alla var bakis och jag å sandra satt å kollade på tecknat på bått-tv-n, haha de va typ kalle ankas söner som hade några sjukdommar, en blir grön i ansiktet och en får massa röda pricker överallt och den tredje får ballong huve och flyger iväg samtidigt som han säger "Ååh jag känner mej så underlig" Hahaha tror inte jag har skrattat så mycke i hela mitt liv! Tror sandra tyckte det var minst lika roligt!  Ah iaf så har jag sjukt ont i min tunga! Känns som jag nyss tagit två hål samtidigt jue, kan knappt prata längre ju, iaf inte äta, märkte jag när jag åt lite godis nyss! Inte bra inte bra, men jag e ju onormal haha tycker om å prata som sånt som bara vissa förstår! *Gladgubbe*, har mega växtverk oxå, så får se om det hinner gå över tills jag ska sova, annars blir det en jobbig natt utan sömn! Blev myckte längre inlägg än vad jag hade trott, haha men inge värt att veta, ni behöver inte läsa om ni inte vill! Men ska göra ingenting nu, pusssssss


Postat av: saffri

jag känner mig så underlig !

2009-04-20 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0