Sisådär skerry

Kom nyss hem från Anna, hon orkade inte köra hem mej så jag fick gå i mörkret alldeles ensam, och vi hade nyss kollat på skräck film i spöklägenheten, kulkul! Kände på mej att nånting skulle hända, men de gjorde de inte, men nu är jag hemma och natten är ju inte slut än! Lite små rädd haha, ensammen hemma oxå, för mamma sover hos tomas en trapp bort! Tidigare idag plingade det på dörren här hemma, och gissa vem det var? Min pappa som kom med ett påskägg, haha då vart jag fan förvånad! Men tack då.. Sen pratade jag med honom om pengarna till balen, så får 800 spänn på tisdag så man kan betala de snart! Skönt de att dom betalar allt de där!

Och nu ska mamma tydligen åka till Italien i Agusti, så hon är borta på min födelsedag!!!! Inte snällt! Hon kommer hem på natten på min dag, jävlar om jag inte får nå fint paket då haha! Så kan ju bli ferre hemma hos mej då för e ju ensammen hemma, ganska skönt de me! Haha men e ju ett bra tag kvar, me snart där ändå!

Imorrn blir det att åka till färna runt halv 11, kommer nog bli skojjit sen blir det nog hem till baby och mysa, inte sätt honom på jätte länge nu jue, miss you!

Åkte ju hem till Anna runt 4 idag, va ute å åka lite bräda med Aleks, haha as svårt jue! Men ganska roligt när man lärde sej att stå på den!

  

  

TROR HELA VÄRLDEN GÅR UNDER?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0