Too you Emelie

41 frågor om en bästa vän


1. Vad heter hon?
Emelie Alexandra Pettersson

2. Hur gammal är hon? 18 hela år

3. När träffades ni sist? Igår i kassan på coop

4. Vad har hon för hårfärg? Ljus brunt

5. Brukar hon färga håret? Aldrig

6. Vilka färger har hon haft? Nada

7. Vad har hon för parfym? Den godaste

8. Är hon galen? Mer än galen, helt i min smak

9. Vad är erat bästa minne? Typ då man skrattar och är lycklig, allså jämt

10. Har ni många minnen ihop? För några

11. Vart bor hon? Mitt emot Mister Adam

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Självklart gullet

13. Är du avundsjuk på henne? Alla vill väl vara som Emelie?

14. Vad heter hennes syskon? Frida och Linus

15. När träffades ni första gången? För många år sen

16. Hur träffades ni? Jadu va väl runt skoltid

17. Vad går hon på för sporter? Gymmet baby, gymmet!

18. Vad kan hon göra på helgerna? Vad som faller henne i smaken

19. Göra efter skolan? Sitta fast i kassan på fitt coop? Hahah

20. Har ni pussats? Yes

21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Faktiskt inte, men du vet att jag älskar dej!

23. Har ni kollat på film någon gång? Kanske en gång

24. Har ni bråkat någon gång?
Bara tjaffsat, men då pratar vi inte för då kommer vi bli osams

25. Har hon denna personen pojkvän? Jaja, fitt micke

26. Har ni sovit i samma säng? Inge minne av de va?

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Många gånger

28. Har du sett henne gråta? Ja

29. Vad gjorde du då? Tröstade henne?

30. Har du sett henne vara riktigt arg? Mest irriterad

31. Har hon sett dig gråta? Ja

32. Vad ska ni göra i sommar? Åka utomlands hoppas jag på sen bara njuta av våra liv tillsammans :D

33. Har hon svikit dig någon gång? Tror inte det

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Mjoo men de är ingen hitt haha

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Det vill jag inte ens tänka på
 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det hoppas jag verkligen, hon måste ju få uppleva när jag är punkmormor?

37. Älskar du henne? Jaa (A)

38. Vad är det bästa med henne? Att hon känner mej så jävla bra och alltid får mej att skratta och må bra

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja skulle köpa värsta bilen till henne!

41. Hur ser hennes klädstil ut? Så som hon känner för

Har många bästa vänner, men valde Emelie för att hon har jobbat idag å kanske ville ha lite roligt å läsa efter jobbet hihi! Gullit av mej, jag vet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0