UNDERBART

Godmorron kära läsare, jag mår underbart!

Igår efter praktiken som gick så jävla segt, gick jag hem till Milla å provade en studentklänning, passa perfekt så nu är det färdigt oxå! Sen åkte jag hem till Anna för å laga mat kolla film och städa till Pedro, så ringer Baby å säger att han är hemma! Fan va glad jag blev, men han ska ju åka å jobba nu över helgen istället, de sög ju! Men men så skyndade oss å städa å lagade lite mat, och därimellan grät vi säkert 4 timmar! För det spökar tydligen hemma hos Anna, de har de gjort i flera år, men inte förns igår har vi tagit det på allvar! Tänker inte ens försöka berätta det här för puckorna tror ju ändå inte på oss haha! Men Anna vi vet vad vi hörde!

Sen åkte jag hem till Baby runt halv 10, sov där å kom nyss hem, ska börja dona mej nu, för idag är det sista dagen på praktiken på typ några dagar, YEY! PUsspåer!

Postat av: anna

jo berätta =)

2009-04-03 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0