Åååh gud ja!

Heeejsan, kom nyss hem från sporthallen, va HSK som hade nån uppvisning av olika saker, dans, sång, gympa, boxning å massa sånt där, gick väl dit bara för att kolla på när lilla Emlan skulle gympa, å sen moster bettan å annelie som skulle dansa! Men va ganska skoj ändå, å jag älskar min kamera så himla mycket! Neej nu ljög jag, hatar den, har bra lust att kasta in den i väggen flera gånger om dagen! Men hoppas på att få en ny av pappa på studenten! Å min väska har ju gått sönder oxå, skit kul! Så kollade vi våran garderob efter någon annan skit väska, så hittade jag en ganska fin, passar inte så himla bra till min jacka men vem orkar bry sej? Inte jag, men orkar inte visa bild på den idag, de får ni kanske se imorrn! Nu ska jag visa några av mina bra bra bra bilder jag tog idag, sen ska jag lägga mej i sängen å kolla på film, å tänka på min gullrumpa som jobbar å sliter å ser allmänt sexig ut! Så hörs senare pussss

Lilla Emlan å hennes pappa fångar bollen! As frän bild ju!  



Å en liten Annelie i mitten



Ba nå allmänt, ingen jag känner, men vill ju visa mina as bra bilder!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0